lördag 28 september 2013

Lugna Lördag

Sovit länge, vi var ju hemma först runt midnatt från Havelse, blev 1-1 där. Helt okay resultat, Havelse är ett bra lag och det fattas fortfarande en del skadade stammspelare. Såg lite 2 Bundesliga på TV innan vi gick iväg och kollade på Werders avslutsträning. Sen lite Bundesliga också på TV.

Kör vilodag idag men redan imorgon förmiddag har vi ny löpdejt planerad. Sen på eftermiddagen är det hemmamatch Werder - Nürnberg. 

Måste planera min jobbtur också och ringa en del patienter och meddela vilken tid jag kommer och planera in lite träning måste jag också göra. Blir inte lika mycket under en långvecka, har dessutom en hel del extra patienter pga semestrar så jag kommer jobba "långa" pass. Förmiddagen blir ca 6.30-10.30 och kvällen 16.00-20.15.

Sen är det U23-match på onsdag (som jag bara kan se andra halvlek av tyvärr) och lite sånt. Men har ju redan på lördag om 1 vecka SEMESTER!!

Inga kommentarer: