torsdag 26 september 2013

Ut å gå

Hade lite långtråkigt på kvällskvisten så jag gick ut och gick. Jag får spader på min mobilapp. Den säger att rundan var 7 km. Kan inte vara möjligt då jag gått fort och varit ute i nästan 2 timmar. Så jag mätte rundan på google maps och den säger ca 10 km. Stämmer lite bättre för då säger den också att det ska ta lite mer än 2 timmar om man väljer alternativet gåväg.

Förutom det har jag cyklat 2,1 mil också och så gick jag till Plasmacentret också tidigare idag, det är väl 1,5 km eller så dit. Fast jag tog bussen hem. Man ska ju inte anstränga sig direkt efter man lämnat och inte göra någon "vildare" sport på kvällen eller så, därför tog jag en prommis.

Imorgon måste jag börja 6.20 (pust å stön) men redan vid halv tio har jag HELG! Imorgon åker vi till Havelse och ser U23 spela! Roligt, roligt.

Inga kommentarer: