måndag 30 september 2013

Pust

Jobbig dag. Har varit vaken alldeles för sent i helgen men vi har haft väldigt roligt. Men det straffar sig ju liksom någongång...

Skyndade mig hem efter jobbet för att se matchen Greuther Fürth - Dynamo Dresden. Vi har ju Niclas Füllkrug utlånad till Fürth och Flo Trinks spelar ju där sedan 1 år ungefär. Niclas sitter på bänken men Flo har tränat bra och gjort super inhopp på slutet så han stod i startelvan och han har precis också gjort 2-0 målet. Och var även innan mycket nära att göra ett mål men Dresdens målvakt gjorde en fantomräddning!

När matchen är slut (om 20 min ungefär) ska jag gå direkt i säng. Behöver ta igen sömn! Skönt jag bara har 4 jobbdagar kvar till semestern. Har dessutom en tuff vecka, en har blivit sjuk så jag har fått en del extra patienter. Har många båda på morgonen och kvällen. Ska i alla fall försöka orka klämma in en träning imorgon och en på torsdag. Då har jag lite mindre patienter som det ser ut nu och kommer ifrån lite tidigare på förmiddagen.


Inga kommentarer: