söndag 22 september 2013

Söndag + veckans träning

Äntligen är dubbelpass veckan slut. Nästa vecka är nice. Kortvecka + att jag har utbildning på tisdagen så bara 4 vanliga jobbpass. Skönt!

Idag har jag jobbat x 2 och sett U19 förlora mot Holstein Kiel med 0-1. Var en bra och spännande match med massa chanser åt båda hållen. Kiel hade en mycket bra målvakt, spelarna får tacka honom för att det inte blev några Werder mål.

Veckans träning blev lite lidande denna veckan, kan bli så på dubbelveckorna ibland. Även om jag sällan jobbar långa pass är det ändå lite jobbigt att jobba 2 pass om dagen. Sen var ju både lördagen och söndagen full med fotboll mellan passen.

Men det här fick jag ihop:

Cykel 6,9 mil
Löpband: 2 km
Gym: 45 min
Jogging: 3 km

Helt illa är det ju ändå inte!

Inga kommentarer: