måndag 2 september 2013

Tandens framtid oviss

Han kunde inte se så mycket då det ju är både klistrat och mer lagat. Och eftersom tanden inte besvärar mig så avvaktar vi och på måndag då jag har min tid så borrar han ur och kollar. Men han sa att har jag en längsgående fraktur måste den ur. Han sa också att om jag har det så har jag haft maximal otur för just sådana tänder är nästintill omöjliga att ha sönder, de är starka. Jaha, kul att jag hade sönder min genom att äta kyckling! Om det åtmindstonde varit något hårt jag tuggat på liksom...

För övrigt har dagen gått i sportens tecken. Cyklat 3,8 mil (och då tog jag ändå bilen på kvällsrundan för det regnade så). Sen 1 timme gym och så avslutade jag med att springa 3 km nu på kvällen. Kunde springa utan paus. Tog ca 24 min. Jag ville mäta men hade lyckats sätta det på paus..men genom att räkna ut hur många låtar jag hört på ipoden och lägga ihop de minutrarna kom jag på ca 24 min. Och sen förr vet jag att vändan runt Stadion och träningsplatserna är ca 3 km.

1 kommentar:

Yohseefeen sa...

Herregud, vad du är hurtig!