torsdag 17 oktober 2013

Bättre idag

Idag känns det mer normalt. Har redan praktiserat både stödstrumpor och äta rödbetor. Och så har jag hela dagen igår druckit energidryck och idag cola. Lustig nog var jag hur trött som helst imorse, fick verkligen tvinga upp ögonen. Verkar som när jag är rejält morgontrött blir jag piggare under dagen men när jag vaknar pigg blir jag bara tröttare. Mysko!

Hade inplanerat gymmet men sen skulle jag bli uppringd av både en läkare och en urolog (inte för eget bruk utan mina patienter) och då fick jag ställa in det. Får ju inte ha mobilen med där. Men det gör inte så mycket då det blir ungefär 5 mil på cykel idag. Kan ju kanske vara bra inte överdriva också. Fast den där läkaren har inte ringt än. Vore ju bra om han kunde göra det innan kvällspasset börjar. Är lite svårt ibland höra mobilen när man susar fram på cykeln. Jaja, det är ju 4 timmar kvar innan jag börjar igen så han har ju lite tid på sig.

Inga kommentarer: