torsdag 24 oktober 2013

Ikväll ska jag i alla fall lägga mig i tid!

Sjukt trött. Sprungit har vi gjort 3,3 km för min del, det dubbla för Benni. Lite sur över att jag inte orkar mer. Fattar inte, jag tränar mer och mer men blir bara tröttare och tröttare? Måste ta tag i det snarast tror jag. Iof vet jag att jag sovit för lite denna veckan i kombo med att haft mycket annat att göra, dels på jobbet, dels har jag i fyra dagar efter jobbet i flera timmar jagat runt efter en centerring (nått man måste ha om man har alufälgar visst) då det fattades en när jag bytte till vinterdäck och jag lyckades inte hitta den. Var visst nästintill omöjligt att hitta en som passade mina (svenska) fälgar. Till slut hittade jag idag en däckfirma som hade en som nästan passade och som svarvade till den så den passade. Tack för det! Har i alla fall nu jävligt bra koll på alla däckfirmor i den här stan.....^^

Just nu tvättar jag, ska precis gå ner och tömma maskinen.

Har en rätt tuff tur imorgon men inte övermänsklig. Skönt få ledig helg sen. För nästa vecka lär bli likadan, flera är fortsatt sjuka, jag ska hämta nya schemat imorgon, fick iof ett igår men det är redan inaktuellt. Helgen får bli en skön helg med att ladda batterierna inför nästa vecka alltså. Men jag måste försöka hinna med att springa även om veckan är tuff. Om mindre än 1 månad ska vi ju för fasen springa en tävling. Även om det är ett välgörenhetsjippo mer än en tävling egentligen. Men sist vill man ju inte komma för det. Simning har jag skjutit upp till november. Hoppas på att en del av alla sjuka är tillbaka då.

Nä, nu måste jag hämta tvätten!

Inga kommentarer: