onsdag 30 oktober 2013

Fint väder idag

Soligt men kallt. Tog i alla fall cykeln på kvällsvändan. Var lite trött imorse och valde sängen 15 min längre istället för att cykla ;)

Imorgon ska jag i alla fall försöka springa lite eller ta mig till gymmet. Beror på vädret. Är det så fint som idag vill jag nog hellre springa ute än att gymma inne. Får se lite vad jag har lust med.

Har skönt nog ett rätt soft schema i helgen. Behöver inte börja förrän 7.30 (hur skönt är inte det då!!) och är klar vid 19.00 på kvällarna. Har tyvärr 3 lunchpatienter (för den normala har semester). Är lite trist då jag måste sitta och vänta på de men ska passa på att gymma i tiden mellan tänkte jag. På söndagen lutar det åt att jag i alla fall ser en halvlek av U19:s match i tiden där mellan. Kommer ha "tom tid" mellan 10.00 och 12.00 ungefär och de spelar klockan 11.00 (så hela matchen kan jag inte se).

På lördag är det U23 fotboll, den kan jag se. Proffsen på söndag missar jag däremot. De spelar 17.30 hemma mot Hannover men det får jag följa på nätet eller i radion.

Inga kommentarer: