tisdag 15 oktober 2013

Snurrigt värre

Tror jag vet varför jag var så seg igår. Idag var jag helt snurrig i skallen och fick hålla i dörrposterna ett par gånger när jag fortsatte min städning. Jag har ju ibland lågt blodtryck, fick mäta om igår också när jag lämnade plasma för det var under 100. Jag har försökt sluta dricka så mycket cola men helt klart behöver mitt blodtryck nått som pressar upp det lite. Då är ju cola eller energidrycker rätt bra men kalorimässigt är de ju inte såååå lyckade. Få fundera lite på om jag kan hitta nått som är både nyttigt och pressar upp blodtrycket lite.

Har därför än så länge ställt in simningen, få se om jag gör det senare ikväll (har druckit 5 dl cola än så länge och tänker dricka mer under dagen). Men först ska jag till IKEA och samtidigt byta till vinterdäck (däckverkstaden ligger bredvid).

Ikväll är det ju också ett (betydelselöst iof) VM-kval mellan Sverige - Tyskland. Jag och Benni kör en tysk-svensk kväll med köttbullar och pasta bland annat.

Imorgon börjar jag jobba igen. Har en riktig bra tur, hoppas jag har den även nästa vecka, får ju nytt schema imorgon igen.

Inga kommentarer: