måndag 14 oktober 2013

Men bläää

Jag ville springa 3 varv idag, helst 4 varv på Finnbahn. Jag fick tvinga mig till 2! Så otroligt kraftlösa, sega ben. Sprang på 4 !!!! minuter längre tid än normalt. Märks jag bara har sprungit 2 ggr på 2 veckor. Så nu blir det simning imorgon (så jag inte glömmer bort hur jag ska crawla osv) och sen blir det löpning igen på onsdag.

Förutom att springa har jag tvättat och lämnat plasma. Nu håller jag på att rensa ut grejor. Bara i badrummet blev det en full sopsäck (eller en halv, den var inte så stor som en fullstor säck). Gamla schampon och hudkrämer och smink. Just nu är jag i hallen och rensar ur bland mina kläder. Lär bli en säck det med. Sen får jag se om jag hinner vidare idag eller om jag gör resten imorgon. Skönt bli av med lite skit!

Inga kommentarer: