söndag 27 oktober 2013

Söndag

Fotbollen igår glömmer vi. 2-9 och 0-3 räcker väl bra som förklaring?

Idag har jag inte gjort så värst mycket så här långt. Imorse öste regnet ner så då kunde man inte ens ta sig för nått ens om man ville. Nu börjar det spricka upp lite och man ser faktiskt lite blå himmel. Kanske tar jag en sväng över Freimarkt. Har inte varit där en enda gång i år. Nu håller det iof på hela nästa vecka också men jag har min dubbelpass vecka så jag kommer inte hinna dit. Men så speciellt att jag måste dit är det ju inte heller. Mest bara dyrt. :)

Imorgon ska det både storma och regna så jag lär få ta bilen. Ska då passa på att storhandla på Real också på vägen hem när jag ändå har bilen.


2 kommentarer:

Yohseefeen sa...

Blev det någon storm?

Tasja sa...

Det vet jag inte. Den ska ju komma i eftermiddag/kväll. Men med tanke på hur det långsamt blåser upp så antar jag den kommer drabba oss. Färjor osv har de redan ställt in i alla fall.