onsdag 23 oktober 2013

Jag vann!

Hehehe Dortmund vann igår över Arsenal alltså vann jag över Benni! :)

Idag har vi sett U17 förlorat stort mot Leipzig med 1-5. Det var en riktig dålig match av Werder. Snart börjar CL matchen Leverkusen - Donezk. Jag lär nog kanske inte se hela, måste upp tidigt imorgon och jobba och även på fredag. Så många är sjuka så jag har sjukt (haha) många patienter. Lär få hålla på som idag, till halv tolv ungefär. Men det är klart, är matchen superspännande lär jag ju inte kunna sluta titta.

Imorgon ska vi springa igen också. Phuuuu. Måste komma igång med gymmet också. Men när jag måste jobba så länge pallar jag inte att gymma på väg hem från jobbet, är för hungrig helt enkelt. Och jag prioriterar hellre att springa än att gymma. Gymma kan jag ju trots allt göra hela vintern.

Inga kommentarer: