onsdag 2 oktober 2013

Phhuuu längsta dagen är gjord

Jobbade ända till 11.20 i förmiddags. Men redan imorgon har jag avlastning och har en mer normal tur. Sköööönt. Kvällen flöt på bra som alltid. Kvällarna är alltid sköna även om de ibland är långa så är det aldrig så stressigt som på morgonen. Då vill ju alla bli färdiggjorda fort och helst på samma tid också om de fick välja. På kvällarna är det mer relaxat.

Basti
U23 spelar just nu hemma mot Rehden men eftersom jag inte hann dit i tid (pga jobbet) så får jag istället se Leverkusen (och Basti) spela Champions Leauge. Rätt okay det med. Jag hade kunnat se andra halvlek av U23 om jag bara kommit in! Men för att komma in måste jag ha en biljett och de får jag ju som medlem gratis men de måste hämtas ut i dagskassorna och de hann tyvärr stänga innan jag jobbat klart.

Men de spelar hemma redan på lördag och jag såg dem ju i Havelse förra lördagen så jag lär ju överleva. Även om jag surar lite! ;)

Imorgon ska jag klämma in ett gympass med lite intervall löpning (om jobbet flyter på som planerat bör jag vara klar redan 10.00 och då finns ingen ursäkt till att inte träna!).


Inga kommentarer: