torsdag 10 oktober 2013

Dag 4

Shopping!

Mycket lyckad sådan blev det också även om löpartightsen var helt slut. Får leta vidare i Västerås på lördag.

Först hittade jag på en nyöppnad butik med en massa rea en skitsnygg fleecetröja och vintermössa. Sen var vi in på Åhlens där jag hittade en bok av Marian Keys för 19 kronor (jääääättetjock var den också) och tre delar av Hamiltonfilmerna (Den demokratiske terroristen, Vendetta och Fiendens fiende) för 99 kr. Lyckat!

Men det stora klippet gjordes strax innan vi skulle ta bussen tillbaka. Vi hade tjugo minuters väntetid så jag gick in i närmsta affär och kollade runt lite. På en snurra hängde en massa kläder och så stod det 5 plagg 300 kr. Och jag som redan innan kollat på jeans men inte köpt nåra då jag inte betalar 500 spänn för KappAhls jeans (van med priserna i Tyskland liksom) hittade nu 4 byxor, varav 3 var jeans och en t-shirt för 300 kr! Det skulle kostat i ordinarie pris 2 855 kr så 2355 kr i rabatt. Det kallar jag rea!

Till min stora lycka har också en ICA butik nere på stan redan julmust så idag var jag in för tredje gången denna veckan och köpte julmust! Gäller att passa på!

Imorgon väntar simning igen och så ska jag idag eller imorgon ta en sväng ner på stan också.

Inga kommentarer: