torsdag 19 juni 2014

Börjat packa och jävla posten!

Har börjat packa så smått. Har inte med mig så mycket då jag hoppas ha väskan full på tillbaka vägen. Om paketet någon gång hittar fram. Har inte rört på sig sen 17 juni. Idag reklamerade jag det som försvunnit. Nått måste ju ha gått fel. Försökte ringa kundtjänst men näää lång telefonkö där med. Har dom inte hittat det tills på måndag ringer jag från Sverige. Nu har det varit på vift i 3 veckor. Jäkla posten! Hur svårt kan det vara? Och åter, varför i hela friden ska man ange telefonnummer till mottagaren när ingen jävel bryr sig i att ringa hur som helst?! Lita på att jag kommer ifråga sätta det!!

 Ja, jag är liiiiite arg. Vill ha mina Jack Reacher böcker! Nu! Pronto! Vore ju rätt nice om jag hade sakerna med mig liksom. Men enligt mailet man får som bekräftelse på reklamationen kan det ta EN HEL JÄVLA MÅNAD för posten att svara. Därför tänker jag inte vänta längre än till på måndag och ringa då. Och ungefär så här tror jag de gör med mitt paket med-->Posten hatar paket

Imorgon efter jobbet har jag hur mycket som helst att göra. Packa klart, fixa matsäck, städa (hatar att komma hem till en stökig lägenhet), vattna blommorna och lite sånt. Sen gå och lägga mig tidigt. Spårvagnen som jag måste ta för att komma till tågstationen går redan 05.10. Måste alltså kliva upp vid 04.00.

Inga kommentarer: