söndag 8 juni 2014

Småkrafs tar tid

Trodde ju jag skulle kunna presentera lite foton idag. Men allt småkrafs tar mer tid än man tror. Jag har i alla fall fått upp alla gardiner, en hylla i badrummet och en del tavlor. Men några fattas och nu vill jag inte spika mer ifall någon går och lägger sig tidigt i huset. Men imorgon, då lovar jag att jag är klar. För nu fattas bara ett 20-tal tavlor sen är allt klart.

Det har ju inte hjälpt att det varit kvavt och över 30 grader varmt heller. Fy fasen. Det har iof både åskat och regnat rejält men det är lika kvavt för det. Försov mig i morse med. Brukar ju alltid gå upp när klockan ringt men de sista dagarna har jag liksom satt mig upp i sängen och hostat loss på morgonen. Så jag satte mig upp imorse med och väntade på att börja hosta. Men tydligen behövdes det inte imorse (fast helt borta är hostan inte, har hostat lite på dagen men det blir mindre och mindre för varje dag! :) )och istället somnade jag om. Men jag var klar på 2 min (då är det ju också perfekt man har nära till jobbet) och gjorde mina första 2 patienter, sen hem en snabbvända och äta en joghurt och sätta på mig tunnare kläder innan jag jobbade vidare.

Inga kommentarer: