lördag 14 juni 2014

Hmmm jaaaa

alltsåååå, jag får nog börja hålla tummarna för tyskarnas motståndare om de ska komma vidare i detta VM. Jag var liksom för Spanien igår. Gick ju ungefär lika bra som när jag var för Kroatien. Storstryk med 5-1. Illa, illa.

Idag hade jag gärna sett matchen England - Italien men nej, den börjar vid midnatt och är då alltså slut vid 2-tiden. Min väckarklocka ringer 05.00. Jag är för Italien. Bara för det vinner väl England....men vem vet om jag inte tittar alls kanske det funkar?!

Har en mycket lätt kvällsrunda idag, sisådär 2,5 timmar och mest sprutor och medicinutlämning. Soft :). Förmiddagen var iof lite längre än vanligt men även där lätta jobb. Skönt då jag kört dubbelpass sen förra fredagen. Även om det är ungefär tusen gånger enklare nu när jag slipper pendla 2 timmar om dagen också. Men det är alltid lite tidspressande, för man vet man måste iväg och jobba en andra gång och man sitter ofta och kollar på klockan.

Inga kommentarer: