onsdag 18 juni 2014

Räknar ner dagarna


Bara två dagar jobb. Sen semester! Iof bara en vecka men ändå. Och den ska jag spendera i Sverige! Ser såååå fram emot det. Fast är lite nervös över tågresorna. Varken Deutsche Bahn eller SJ är ju direkt kända för att hålla tiderna om man säger så. Och jag har 15 min på mig att byta tåg i Köpenhamn och 7 min i Stockholm. I Hamburg har jag hela 30 min så det är ju inga problem. Där vet jag dessutom på vilka spår tågen står på. Tyvärr är det inte angett för Köpenhamn och Stockholm. Så jag vet inte om det är nära eller om det blir till att lägga in en sprint för att hinna. Om tågen ens är i tid. Båda sträckorna är dryga 5 timmar så mycket kan ju hända.

Har dock lite ont i munnen idag. De sa iof att man kunde känna av det lite då de ju skurit upp tandköttet. Men igår kände jag nada och istället idag?!. Fast ja, hon sa ju inte hur länge. Kan ju vara så att bedövningen satt i länge nog igår. Har det inte gått över till imorgon eftermiddag måste jag ringa och höra om det är normalt.

Idag är det dags för Holland, Australien och Spanien att spela igen. Ska försöka se båda matcherna. Igår gav jag upp efter första halvlek i matchen Brasilien - Mexico. Den var ju ingen höjdare så länge jag såg i alla fall.

Inga kommentarer: