måndag 9 juni 2014

Färdig!

I dubbel bemärkelse. Färdig och slut. Det har varit otroligt kvavt idag och precis när jag var klar på kvällen och cyklade hem kom ett rejält åskväder, det blixtrade och small samtidigt så jag nästan hoppade av cykeln av överraskningen. Och färdig (äntligen!) med lägenheten. Ska bli så skönt att kunna komma hem från jobbet och bara sätta sig ner och göra; ingenting!!

Men nu kommer det bilder:

Vardagsrummet sett från dörren in. Det är ett mycket stoooort rum!

 Vardagsrummet sett från balkongdörren


Vardagsrummet sett inifrån. Balkongdörren till höger, dörren in till vänster 

Köket sett från dörren in. Till vänster min nya bästa kompis! Diskmaskinen :)

Köket sett inifrån, rakt fram dörren in till vardagsrummet

 Hallen sett från ytterdörren, rakt fram dörren till förrådet

Förrådet. Lite stökigt...

Sovrummet sett från dörren in

Sovrummet sett från fönstret

 Sovrummet (speglarna till höger ska upp på väggen i hallen)

Mina garderober! Tunga och jäkliga men så rymliga!


 Badrummet. Till höger bredvid badkaret ska en tvättmaskin in.
Badrummet sett från fönstret

Min badankesamling

Närbild badankor. Samlar på badankor från Bundesliga och 2 Bundesliga


Inga kommentarer: