onsdag 23 juli 2014

Äntligen!

Lite svalka. Det är "bara" 26 grader idag men med en lätt vind. Så man har inte känslan att koka direkt man går utanför dörren. Det räcker bra så, kan vara så resten av veckan, då kanske jag överlever min långvecka! Sen nästa vecka kan det bli varmare igen, då har jag kortvecka ;). Dessutom inte ett enda semesterinhopp. Bara mina patienter. Kommer bli soft. Ja så länge ingen blir sjuk då. Får väl hålla tummarna för det, skulle behöva en "slappvecka" för veckan efter kommer enligt de på kontoret, "bli väldigt full".

Kan säga att träningen kom av sig denna veckan. Men jag hoppas att nästa vecka blir mer uthärdlig. Jag pallar inte att träna varken ute eller inne när det är runt 30 grader varmt. Det enda man skulle kunna hålla på med är väl simma, men här finns ingen sjö utan man måste isåfall till ett bad. Och det är rätt dyrt. Men visst blir det så varmt nästa vecka kommer jag att göra det ändå. Men denna veckan passar det inte alls då jag inte får ihop det mellan mina arbetspass.

Inga kommentarer: