torsdag 10 juli 2014

Efter regn kommer solsken

Efter två dagar med regn och åska så är det idag väldigt fint och varmt väder. Får ju gärna vara varmt i helgen men eftersom jag kommer att jobba och dessutom rätt mycket behöver det inte vara supervarmt. Just nu har vi 27 grader.

Såg inte hela matchen igår, och tur var ju det eftersom det blev både förlängning och straffar. Men nu är vi äntligen av med Holland! (tål inte Robben...). Och så övertygande har ju inte Argentinien heller spelat så det kanske kan gå vägen då. Hoppas vi!

Nu har jag bara en halv bok kvar av de andra jag hade med mig tillbaka från Sverige. Sen måste jag gå lös på mina sista tre Jack Reacher böcker. Har liksom "hållit" lite på dom :). Är ju så jäkla bra och jag vill inte ha läst alla! Lyxproblem ;)

Inga kommentarer: