tisdag 1 juli 2014

Illa, jag mår illa (för att citera Magnus Uggla)

Fy faaaaan. Det är drygt att må illa i princip konstant. Men det hjälper ju så det är bara att hålla ut. Från att ha hostat typ 10 gånger i minuten, till 10 gånger i timmen har jag idag kanske hostat 10 gånger totalt.

Men det är som sagt drygt. Jag är tex just nu rätt hungrig. Och borde äta. Men hur kul är det när man mår illa? Alltså väntar jag tills jag är så hungrig jag inte längre står ut. Och sen mår jag lite extra illa efter det...blääää.

Jaja, var supereffektiv idag. Efter jobb (3 timmar, schysst!) så hem och äta lite, sen tog jag cykeln till stan och var först till tandläkaren, en hel massa äckliga avgjutningar blev gjorda. Sen vidare och lämna plasma, in till city och lite ärenden i affärer (leta kalender, hittade ingen, göra nycklar åt en patient, posta brev osv) så cyklade jag hem. Blev nog en 2,5 mil totalt i alla fall. Lite lagom motion.

Ikväll hejar jag på Schweiz men jag tror inte riktigt på att de lyckas slå Argentinien. I matchen Belgien - USA spelar det ingen roll för mig vem som går vidare. Håller inte direkt på någon av dom.

Och bästa av allt. Sovmorgon imorgon igen. Räcker att jag börjar 7.30 :D

Inga kommentarer: