onsdag 16 juli 2014

Häng med Hanna

Har precis kommit hem efter att ha hängt med Hanna. 

Först efter jobbet så åkte jag och lämnade plasma (skippade det igår), sen var jag in på stan och hittade idag en kalender. Jag vill ju gärna ha kalendrar som går 1,5 år. Sen när Hanna slutat möttes vi på stan och vi gick till Piano och åt. Efter en urgod måltid, som alltid där, så begav vi oss till Osterdeich och satte oss vid Weser.

Berättade för Hanna om mina helgplaner om att åka till havet. Det ska bli runt 30 grader varmt i helgen och då låter det helt okej. Tyckte hon med så hon kommer med. :) Vi åker till Cuxhaven.

Nu ska jag slötitta lite på TV imnan jag hoppar i säng. Måste börja 6.00 imorgon. Har så där många patienter som i måndags och lika många att duscha. Så det är lika bra att börja i tid.

Inga kommentarer: