söndag 6 juli 2014

Städ och tvättdag

Inte gjort nått speciellt alls idag. Bara städat och tvättat. För övrigt har jag läst vidare i mina böcker.

Imorgon går jag på dubbelvecka igen men jag ska inte klaga. Har ett mycket soft schema. Kommer jobba 7.15 - 11.00 ca på förmiddagarna och 17.30 - 20.00 på kvällarna. Får se om jag en dag lyckas bli klar tidigare på förmiddagen så jag kommer iväg till konsulatet. Om inte får det vänta, har ju tid på mig men vore skönt att ha det gjort.

Ska se om jag kan hitta på nått kul till nästa lediga helg. Gäller ju utnyttja sommaren och se sig om lite. Och då är ju fotbollen på TV slut också och ligan har ännu inte börjat så vore en bra helg att åka bort lite på. Är ju 14 dagar dit så jag har ju tid på mig. Men kanske Amsterdam vore nått? Tror dessutom att i Holland är det öppet på söndagar också.

Inga kommentarer: