måndag 28 juli 2014

Bortkastad tid

Nu har jag varit till läkare med min hosta eftersom alla tjatar på mig att jag måste. Och jag är frisk och hon gjorde typ inget. Lyssnade på lungorna som lät bra och gav mig tips om pepparmintsolja som jag kan ta 1 droppe av i vatten och dricka eller 1 droppe av och ha på en trasa och lukta på. Ska typ rensa luftrören. Men annars är jag kärnfrisk. Vilket jag också trodde då jag under min hostperiod dessutom lämnat 2 blodprov hos företagsläkare som inte visat något. Men nu vet jag i alla fall helt säkert att jag är frisk.

Hostan borde avta (nähääää!!) om inte ska jag komma tillbaka. Men är inte såååå sugen då jag idag väntade 2 timmar innan det blev min tur. Så jäkla roligt är det inte. Men det är ju i alla fall gratis, får trösta mig med det när jag idag fick en räkning på tanden del 2 på  2100 Euro. Jodåsåatt. Dessutom tillkommer ca 100 Euro för det som ska göras imorgon. Det är kul nästan jämt.

Inga kommentarer: