torsdag 3 juli 2014

Torsdag

Vad konstigt det var igår när det inte fanns någon fotboll att kolla på! Man fick roa sig på annat sätt.

Idag hann jag inte heller ringa ambassaden, de har bara telefontid mellan 9-12 och idag var jag hemma först senare. Hade inte många patienter men måste runt till en hel del läkare och läsa in Krankenkassekort och hämta upp förordningar (det är ju nytt kvartal).

Igår provade jag en hel dag utan hostmedicin och jag hostade inte mer än med. Så skönt att inte vara illamående hela tiden! Och idag har vi fint väder igen (äntligen) så jag ska nog passa på att göra något utomhus i eftermiddag. Kunde ju tex cykla in till stan, måste förbi företagsläkaren och ta ett blodprov för att kolla att jag efter vaccinationen har tillräckligt med antikroppar. Skulle göra det efter 4-6 veckor och den tiden går ut denna vecka. Men de öppnar först 16.00 så får lov att vänta lite.

Inga kommentarer: