tisdag 8 juli 2014

Där fick jag!

För att jag klagade på värmen. Idag har det regnat hela dagen. Så blev jag blöt för det istället.


Men skitsamma, idag gäller bara en sak! MATCHDAY!! Hela dagen går ut på att vänta till klockan 22.00. Tur jag jobbar emellan så tiden går fort. :) Ser matchen hemma själv eftersom jag ju måste jobba imorgon bitti, så där halvtidigt i alla fall. Och sen tycker jag det är för osäkert med public viewing ifall det regnar även ikväll. För även om det just nu är uppehåll är det ingen blå himmel direkt. Och enligt väderrapporter ska det regna senare igen. Och hela dagen imorgon med. Till det ska Nordtyskland få häftig åska också. Låter ju hrrmm intressant?! Får nog fundera på att ta bilen imorgon tror jag.

Nu ska jag läsa vidare i min superbra bok. Började med Hundraåringen igår och den är super! Redan hunnit med hälften (och den är ganska tjock). Finns ju som film också, tror jag måste se den med.

Inga kommentarer: