torsdag 17 juli 2014

Tälta

Haha vi ska tälta i helgen. Visade sig vara svårt hitta lediga rum så jag var iväg och köpte ett tält för 35 Euro istället. Ett sånt där som mer eller mindre ställer upp sig själv. Det är nog bäst så :). Nu ska vi bara hitta en ledig campingplats men det verkar lättare. Annars får vi väl vildcampa...hahaha.

Det är redan idag runt 30 grader varmt och ska så vara hela helgen. Då blir det skönt tillbringa den vid havet. Jag måste bara hitta nått bra att använda som liggunderlag och så måste jag hitta min Ipod som jag lagt någonstans. Och så ska jag packa ner en bra bok också. Vi ska bara slappa och njuta hela helgen. Ska bli sååå skönt.

Det kanke till och med blir så att jag tar mig ett dopp! Men får se. Havet kan vara kallt. Jag kanske bara badar benen också..haha. Jag är lite av en badkruka, det måste vara vaaaarmt. Men man kan ju ligga på stranden utan att bada.

Inga kommentarer: