tisdag 22 juli 2014

Tja, som igår typ

Varmt, jobba, svettas, mellan passen hem och slänga sig i duschen samt återställa vätskebalansen. Sen jobba pass nr 2, svettas hem och slänga sig i duschen.

Det är alldeles för varmt för att göra nått mellan passen, jag försöker bara kyla ner mig och hålla mig där det är svalt. Som tur är är mitt sovrum hyfsat svalt (även om det är alldeles för varmt för min smak) så det går hyfsat att sova på nätterna. Är bara hemskt när man går och lägger sig för det är varmt.

Skulle inte klaga om jag vore ledig och kunde ligga på stranden. Men när man jobbar, dessutom måste ut två gånger varav den ena är mellan 16-20 som ju är då det är som varmast, kan man hålla sig för skratt kan jag säga. Tur jag har snälla patienter som ger mig både glass och vatten att dricka. :)

Inga kommentarer: