söndag 13 juli 2014

FINAL!

Om 10 timmar är det dags! Det är såååå nervöööst. Jag kommer jobba till ca 20.00 sen fräsa hem och snabbt slänga mig i duschen så jag är redo klockan 21.00.

Vilken skitmatch av Brasilien igår! Jag trodde de ville ge sin hemmapublik ett fint avsked men tydligen inte.

Idag är det grått men varmt här. Var lite duggregn på morgonen men sedan dess uppehåll. Det ska åska (igen!) på kvällen enligt rapporterna. Så jag väljer att se matchen hemma. Jobbar ju dessutom imorgon bitti igen, men måste inte upp så tidigt som nu på helgen. Räcker att jag börja jobba 6.45.

Imorgon måste jag städa och tvätta. På tisdag är det tandläkaren igen, sista gången! Sen vill jag lämna plasma också. Och så vill jag hitta på nått att göra till helgen. Har lite idéer, måste kolla upp dem bara.

Inga kommentarer: