lördag 24 oktober 2015

Bra lördag än så länge

Lyckades kravla mig ur sängen vid 9-tiden. Ville lämna plasma innan rusningen kom. På väg hem hamnade jag mitt i Ischa Freimaak:s karnevalståg så jag stod och tittade på det lite (finns 3 korta filmer på min FB också). Såg inte hela då Jana skulle komma vid 14-tiden och jag skulle hjälpa henne färga håret.

Så hem och hann precis fixa mig lunch och äta innan Jana kom. Såg en fotboll och Werder lyckades vinna efter en evighetslång radda utan segrar. Då såg man till göra det ordentligt med 1-3 borta i Mainz. 

Basti fick starta hos Leverkusen som högerback (spelar annars till vänster) och Leverkusen gillar ju göra saker spännande och spekatulärt så efter att ha legat under med 3-0 så vände man och vann med 4-3. Och Basti gjorde minsann
2-3 målet. Det är inte ofta han gör mål! Kul!

Inga kommentarer: