söndag 18 oktober 2015

Ordningen återställd

Det regnar igen. Vore ju synd ändra på det eller hur? Men jag har kollat väderappen lite, vill veta hur blöt jag måste bli nästa vecka och i alla fall imorgon har den till och med lovat lite sol. Tisdag uppehåll och onsdag ev regn till kvällen. Ser lite ljust ut alltså.

Mina föresatser att gå upp tidigt i helgen,. ja man kan väl säga det gick inte så bra :). Igår 10.15 idag 11.00. Imorgon måste jag upp senast 6.45. Tandläkaren väntar. Men gå upp när jag måste går även om jag avskyr det. För fasen jag gick ju upp 5.00 (eller tidigare) varje morgon innan jag började med varannan vecka kvällsjobb. Det gick det med. Fast jag fick sova middag typ varje dag.

Idag blir det matchen Freiburg - Fürth klockan 13.00 och i övrigt bokläsande. Sista semesterdagen. Ja just det jag måste räkna ut min runda och ringa patienterna och meddela när jag kommer också. Men det blir på eftermiddagen. Har ingen lust just nu.

Inga kommentarer: