onsdag 28 oktober 2015

Inte konstigt man är slut

och inte orkar så riktigt ta tag i saker. Jag har tvätt som hänger sedan flera dagar, jag borde tömma Fluffis gamla bur. Jag borde en massa saker.

Jag ska jobba 38 timmar i veckan för att få ihop min heltid. Denna veckan jobbar jag så här:

Måndag 12 tim 50 min
Tisdag 11 tim 55 min
Onsdag 12 tim 20 min
Torsdag 13 tim 30 min
Fredag 11 tim 35 min
Lördag 13 timmar
Söndag 13 timmar

Det blir 88 tim och 10 min. Mer än 50 timmar övertid på en vecka. Så jag ska nog sluta undra varför jag inte orkar så mycket mer än att jobba och göra det nödvändigaste. Pust. Och nästa vecka som är kortveckan då vi mest annars har 4-5 timmars jobb har jag de tre dagarna jag har schema på än så länge mellan 7 och 8 timmar. Alltså nästan det dubbla där med.

Inga kommentarer: