söndag 18 oktober 2015

Två 5-1 matcher

Igår spelade Gladbach ut Frankfurt med 5-1 och idag gjorde Freiburg detsamma med Fürth. Båda matcherna började lite segt men tog sin vartefter. Riktigt bra fotboll var det.

Werder tog hemma emot Bayern München. Jag tror det räcker med att säga så.....

Ikväll ska jag se på U17 VM. Australien - Tyskland. Klockan 21.00 på Eurosport 2.
Och nästa vecka är det CL och EL vecka. Fast synd jag har sena kvällen. Innebär jag missar lite av varje match. Men men så är det ibland.

Nu försöker jag slita mig från min bok och göra nått nyttigt men jag får erkänna det går trögt. Tror jag väljer boken. Vädret ger en ingen lust till nått annat och städa kan jag göra imorgon med. Är inte så illa måste bara dammsuga lite och köra en maskin med tvätt.

Inga kommentarer: