fredag 16 oktober 2015

Jag måste vara helt knäpp!

Vad tänkte jag på när jag bokade en tandläkartid (hygienst + halvårskoll) klockan 7.45 på måndag!! Det är ju mitt i natten. Så blir ställa klockan tidigt i helgen och vänja sig lite.

Det här är ju hur kul som helst men vet ni, jag har kontakter i Umeå som jag inte ens visste om. Haha, hej Anna Ö! Har helt glömt du kommer därifrån.
Bevis! Den här tröjan köpte jag och Anna mig för tjaaa många år sen. Jag har min kvar!

Så om jag väljer Norrland (jag älskar Norrland!) så har jag tydligen en ev medryttarhäst redan om jag vill. Fast jag har inte ridit på sisådär 10 år eller så. Men hur kul vore inte det då!?

Så nu ska jag ägna helgen till att fundera på vad jag ska göra i framtiden. Ansökan går ut 18.10 nämligen.

Umeå
Uppsala
Bremen
Falun (vilket nog skiter sig pga jobb möjligheter eller rättare sagt, lönen)

Ifall ni undrar. Det spöregnar. Mer än i förmiddags. Bläää.

Inga kommentarer: