måndag 12 oktober 2015

Tyskland klara

Efter mycket om och men så tog sig Tyskland med lite möda vidare. De är ju inte direkt världsbäst på att kvala. Var lite så i VM-kvalet också. Men de brukar skärpa till sig när det gäller. Fick se matchen på stream för när den väl började så visade Eurosport 2 Polens match istället. Men i tidningen stod Tysklands. Men det gick ju det med.

Idag var jag till Decoria en butik här i Falun som säljer så mycket fint. Köpte mig ett armband och en present till Annika som passat mina hamstrar denna veckan. Hade velat ha halva butiken! Sen har jag packat och tro det eller ej men fick med allt. Ja, utom det som vi skickar i ett paket då. Hittade åtta böcker till idag när vi var till Ta till vara.

Imorgon åker jag tillbaka, måste köra iväg redan halv åtta. Flyget går 12.50. Det sköna är ju man är hemma tidigt.


Inga kommentarer: