onsdag 21 oktober 2015

Jag kan äta igen!

Det var illa igår. Så jag åt rätt lite och vaknade superhungrig idag. Men det onda i munnen är över så jag har ätit en stor god frukost och ska sen till sen middag laga kyckling med ris, bambuskott, broccoli och blomkål. Slänger nog i lite champinjoner och mungobönskott också. Majs får inte saknas och rödlök. Jag brukar ösa i vad jag hittar i kylskåpet.

Har varit och hämtat mitt schema också och senare i eftermiddag har vi arbetsplatsträff innan jag får 1 timmes paus innan jag måste jobba.

Just nu går en tvättmaskin och jag ska dammsuga. Vaknade rätt tidigt idag så har hunnit med mycket, har även varit och handlat.

Igår var det ju CL (idag med) och Bayer Leverkusen mötte Roma i en helt sanslös match. Först ledde Bayer med 2-0 sen blev det 2-2 och till och med 2-4 till Roma innan Bayer spurtade till sig 4-4. Och det bästa av allt, Bayern München åkte på stryk med 2-0 av Arsenal. Ha!

Sen jag bytte bur har Fluffis varit upp varje kväll! Tjoohooo.


Inga kommentarer: