fredag 22 april 2016

Förberedelser

Jag har checkat in online. Kom på att jag kan göra det, då behöver jag ju inte vara sååå tidigt på flygplatsen (måste ändå boarda 5.55 så tidigt blir det ändå) och kan åka med spårvagnen dit. Det tar visserligen dubbelt så lång tid, 30 min ungefär då jag måste byta än med cykel men det är för osäkert att ha cykeln ståendes där från lördag morgon klockan 5.30 till söndag kväll 22.30. Risken är stor det är ingen cykel kvar där då. Bussen som bara tar 9 minuter har tyvärr inte börjat gå så tidigt på morgonen.

Nu ska jag åka och handla så jag kan ha allt utom något att dricka med mig. Är ju snordyrt handla på flygplatsen och jag måste äta där då jag inte hinner i Madrid innan matchen. Har ju 4,5 timmar på mig på flygplatsen att hitta på något. Dricka måste jag ju tyvärr köpa där då jag inte får ta med det utifrån genom säkerhetskontrollen.

Sen måste jag packa och förbereda allt noga så jag sparar tid imorgon bitti. För trots att jag nu kan åka senare måste jag ändå gå upp 3.30. Hur hemskt är inte det?! Tur jag inte har några problem alls med att sova på flygen.

Inga kommentarer: