fredag 15 april 2016

Fredag

Och inte ledig helg :(.

Har varit och hämtat min cykel, blev 150 Euro fattigare. Men de har gjort mycket. Bakre däcket är nytt, ny cykelkorg då den gamla ju blev massakrerad i vintras när jag cyklade omkull. Kedjan är spänd och de har bytt nått kedjehjul, lyset bak är fixat. Jag tror det var allt. Det är hur som helst billigare än att serva en bil :)

Efter det har jag kollat på CL-lottningen Atlético ska spela mot Bayern. Oj vad jag hoppas de skickar ut Bayern ur tävlingen. Tål varken Bayern eller deras idiot till tränare, Pep Gardiola. Högfärdiga allihop. Så AupaAtleti!! Men kul de möter det tyska laget för det görs att det kommer skrivas och visas MYCKET inför den matchen. Första matchen är i Madrid 27 april och returen 3 maj i München. Har lång kväll när det avgörs men hinner se andra halvlek i alla fall.

Fernando får ju gärna göra ett mål eller fler igen men vore ju bra om han lät bli att bli utvisad.

Nu ska jag fixa mig nått att äta innan jobbet. Urmycket jobb denna veckan + att jag hållt på all ledig tid här hemma med ett projekt jag ska avslöja imorgon ;). En liten cliffhanger får ni allt. Men fy så jag har slitit. Men det är sjukt värt det. Fast jag är helt slut. Och i helgen måste jag börja jobba 6.00. Fördelen är jag är klar runt 9-9.15 redan med ena halvan av jobbet i alla fall. Har ju sen kvällen också.

Inga kommentarer: