måndag 11 april 2016

Ny vecka, nya katastrofer

Ja ungefär så. Veckan börjar dyrt. Och kommer fortsätta så.

Först tandläkaren. Har inga nya hål det är det positiva. Tyvärr måste jag byta ut en hel del gamla lagningar som inte längre håller. Så 3 ytterligare besök måste jag göra. Sen lämnade jag in cykeln och den lär också bli lite halvdyr att hämta ut. Och så Jojo till veterinären imorgon, blir det op blir det ju lite dyrare. Men det är ju därför jag sparar undan till en buffert så pengarna finns ju. Trots att jag betalat flygbiljetter också både till Spanien och Sverige. Känns bara illa när allt kommer samtidigt. Jag föredrar att betala räkningarna lite mer utspritt. Känns inte som det är lika mycket då :).

Men vädret är fint, soligt och varmt så blir nog en bra kvällsrunda. Har nu ätit frukost (orkade inte innan tandläkare) och ska nu åka iväg och handla och göra slut på lite mer pengar. Men jag har hittills och även hela denna veckan jobbat mycket så kommer få en riktigt bra lön i maj med.

Och denna veckan är det även Champione Leauge och Europa League och jag har korta kvällen så kan se hela matcherna!

Inga kommentarer: