fredag 8 april 2016

Mot helgen!

Ledig helg. Härligt. Ska bli varmt och fint väder igen. Igår hade jag alla väder utom snö under mitt pass. Först lite regn, sen hagel, sen mer regn, sen en rejäl vind och så avslutades kvällen med sol. April i sin bästa form....

Nu ska jag åka iväg och köpa plexiglas. Så min lilla bäver Flo håller sig där hon ska. En nattlig sökrunda räcker!

Imorgon ska Nils till veterinären. Lyckan över att han gått ner höll sig bara till igår. Vägde honom och han har åter gått upp 4g. Så kan vi inte ha det.

Har provat min lilla kamera igår för att jag nog tar med mig den till Madrid. Den är ju mindre och lättare. Nackdelen är den är lite långsammare så ibland har motivet hunnit flytta på sig. Fördelen är den har en grym zoom. Bättre än min spegelreflexkamera till och med! Så nu ska jag ladda upp nya kort i hamsterbloggen!

Inga kommentarer: