torsdag 21 april 2016

Tandis idag igen

Besök nr 2 är klart. Ska äta när bedövningen går ur. Sista jobbdagen denna veckan idag!

Har problem vad jag ska ta på mig på resan. Det ska vara kallt och regna i Bremen både när jag åker och när jag kommer hem och jag ska cykla 5 km i det vädret. I Madrid ska det vara 20 grader och sol. Och jag måste hela söndagen efter att jag checkat ut från hotellet tills flyget går 17.30 släpa runt på all packning. Så det gäller att packa smart men samtidigt vill jag inte frysa i Bremen och svettas eller släpa på onödiga kläder i Madrid. Vilka problem va?! :)

Atlético spelade borta i går hos Athletic Bilbao och vann med 0-1, mål av Fernando Torres! Nu har han gjort mål i varje match de senaste fem. Så jag hoppas han gör ett på lördag med. Vore nu najs liksom.


Inga kommentarer: