lördag 16 april 2016

Trööööött

Usch och fy, gick upp klockan 5 imorse. När gjorde jag det senast? 7-8 veckor sedan eller så. Hade iof dubbelpass på helgen för 4 veckor sedan men då räckte det ju att jag började jobba klockan 8. Inte min tid på morgonen om man säger så. Iof går jag upp klockan 6 varje morgon annars med för att släppa in hamstrar men då halvsover jag och gör det och så fort huvudet ligger på kudden igen så sover jag så det räknar jag inte ens som att jag går upp.

Samma sak imorgon men sen ska jag sova ut på måndag. För sen ska jag till tandläkaren tisdag och torsdag (tror jag det var) och måste upp tidigt igen, om än inte klockan 5. Tur det!

Nu väntar jag bara på att Fanny ska komma upp så jag kan släppa ut henne sen ska jag gå och lägga mig. Är bara det att igår klev hon upp först halv tolv! Hon som annars alltid är tidig men idag verkar hon också trött.

Inga kommentarer: