måndag 30 maj 2016

Effektiv förmiddag


  1. Jag har ringt Brebau och fått uppskov att lämna besked till måndag.
  2. Jag har ringt jobbet och sparat undan 30 timmar (hade jobbat 209 timmar + en massa helg och natt ob (vi har natt från kl 20.00).
  3. Jag har ringt och sökt mäklaren för den andra lgh (men han var ute så han skulle ringa tillbaka)
  4. Jag har betalat och skrivit ut vochern för hyrbilen
  5. Fixat namnskylt åt Louis
  6. Kopierat lite foton jag ska skriva ut
  7. Planerat min tur ikväll (den är lång men inte så hemsk som i helgen och från imorgon lättar det rejält då är den normal igen).


Nu ska jag fixa mig lunch.

Städa får jag göra imorgon. Var för trött för att gå upp i morse och stoppa tillbaka hamstrarna så nästan alla sover ute och då vill jag inte dammsuga då de inte ligger så skyddat i djupt spån (och därför blir störda). Men tvätta och diska ska jag göra och plocka undan lite.


Inga kommentarer: