söndag 8 maj 2016

Halvfärdig

Burarna står där de ska stå i alla fall. Det är jättefult. Och man får passa sig i dörröppningen så man inte slår huvudet och/eller axeln i hörnet på akvariet. Men någon annan plats finns inte. Och när valet är med stor sannorlikhet två till unga hamstrar som blir sjuka och måste tas bort i förtid eller fult så vinner fult.




Jag ville bli helt klar, dvs att under ska deras lekplats dit och fått allt iordningställt och dammsugit men allt tar sån lång tid när man ska släpa och tömma och fylla på allt själv. Hallen är full i delar till bokhyllorna och det ligger boktravar lite här och där. Men jag får nöja mig med att jag fått in burarna i alla fall och ut de andra möblerna. Ville ha ut båda två ur sovrummet så fort som möjligt (de har redan bott där ett par veckor men som tur är inte varit ute så mycket då de är nya och ingen av dom kräver flera timmar ute varje dag som mina andra) och så vill jag bli klar så jag kan få njuta lite av mina lediga dagar och inte bara slita. Lär dock ta hela söndagen att bli klar misstänker jag men sen kanske jag kan få vara bara ledig måndag och tisdag i alla fall.

Har dessutom kvar att plocka ihop alla Flos grejor också :(


Inga kommentarer: