onsdag 11 maj 2016

Jobbat idag igen

Fick nästan påminna mig själv så jag inte glömde gå och jobba :). Startade rätt lugnt, har lite mer imorgon och så exploderar det fredag - måndag, pingsthelgen. Jag har 12-13 timmar varje dag. Pust.

Idag var det inte så varmt som tur är och i helgen ska det bli kallt, ca 10 grader, regn och storm. Jamen tack så mycket då!

Annars har jag tittat ikapp på lite svensk TV. Lyxfällan och Veterinärerna. En del är ju helt sanslösa (eller ja alla men en del mer än andra) som är med i Lyxfällan. 

Jobb + sova på soffan = nej sa min rygg. Så inatt sover jag i sängen igen och hoppas vaktisen har rätt när han säger det är okej. Men nu har jag ju sovit där i över 1 år så två nätter till nu innan han kommer tillsammans med experterna lär väl inte göra varken till eller ifrån antar jag.

Har tagit ett hett bad, linimentat och det känns bättre. Blev lite bättre av att jobba också men hade inga tunga idag. Dom kommer i helgen och då måste ryggen vara bra igen.

Inga kommentarer: