måndag 16 maj 2016

Sista helgdagen - tur det!

Jag har inget pålägg kvar. Jag har en macka (som får bli frukost imorgon bitti). Jag måste handla imorgon. Idag är ju allt stängt här. Vi har ju en röd dag även idag här. Hittade några köttbullar i frysen och tur det. Annars har jag massor med pasta, cous-cous, potatismos osv men inget annat att äta till. Har visst planerat dåligt inför denna helgen.

Har kollat på nyaste avsnittet på Lyxfällen. Hur fasen kan man äta för över 22 000 kr i månaden?!! Jag förstår det ju om man äter rysk kaviar och hummer och dricker champange men denna familj handlade på Willys och åt snabbmat. Man måste ju äta otroliga mängder!! Och det var två vuxna och ett barn!! Jag fattar inte hur man lyckas.

Har inte sovit middag idag och gäspar och gäspar. Haha. Måste börja jobba om 45 min så nu hinner jag inte ta mig en tupplur heller.

Inga kommentarer: