söndag 8 maj 2016

Sol, 25 grader och jag har inte varit utanför dörren ens

Fast jag har inte legat på latsidan för det. Jag har byggt uteplats åt Uffe och Messi, Fick lov att flytta och bygga om Nils och Jojos också då det blev så trångt när de andra flyttade in i vardagsrummet.

Jag har plockat ihop alla Flos grejor och rensat ut böcker och kläder. Nu är det så sent att jag inte vill dammsuga så det ska jag göra imorgon. Ifall de kommer och mäter eller tittar på golvet vore det ju bra om det är inte är spån över hela som det är just nu.

Men annars tänker jag försöka få till lite tid ute i solen imorgon.

Nu ska jag fixa mat åt alla pälsbollarna och sen till mig och resten av dagen blir i soffan läsandes en bra bok.

Imorgon ska jag fixa iväg mailet till tanten på huvudkontoret också. Och se om jag kan hitta kamerasladden så jag kan börja visa lite bilder i hamsterbloggen.


Inga kommentarer: