onsdag 16 april 2008

27 dresses

Var helt UNDERBAR!! Synd bara sånt aldrig händer i verkligheten. För mer info om filmen läs på Vickans blogg.

Min bil är numera garagerad hos mina föräldrar i väntan på en tid hos Farbror Bildoktorn. Min vanliga kan inte laga detta fel så den måste till jättedyra märkes doktorn....bläääää. De använder den men de åker ju mest bara och handlar någon gång ibland. Resten av tiden står den i deras garage och jag åker runt i deras Peugeot istället. Fast idag har alla fönster varit stängda när jag frågade på kvällen.

Men imorse åkte de ner två gånger när jag var i stallet. Först precis när jag parkerat. Jag gick in och slog på tändningen och drog upp dem igen. Sen vet jag inte hur länge de stannade uppe eftersom jag var inne i stallet ett par timmar men när jag skulle åka hem var de nere igen. Ringde och sa jag måste byta bil!! Skulle ju sova ett par timmar och min parkering är ut mot en stor väg där alla bussar tex passerar osv. Sen på kvällen skulle jag ju bara i Borlänge precis som hela dagen imorgon. Vågar inte ha min bil då precis....

Inga kommentarer: