måndag 14 april 2008

Competition on!

Jag och Vickan tävlar...hehehe. Nu vinner hon säkert för hon är inte lika styrd av tider som jag är. Tex så är gymmen i Österrike öppet dygnet runt. Här stänger dom mellan 19-21 beroende på var man går. Har jag kväll i stallet är jag hemma mellan 20-20.30 någon gång. Så tja ni ser själva problemet eller hur?

Men jag är tävlingsmänniska nog att det sporrar mig. Och utan den utmaningen är det lätt att man blir slö. Så det är bra hur som helst!
Så här har jag motionerat idag:
Stallet 07.30-11.00 dvs
Stallarbete ca 60 min (det räknas väl? strykepass light typ)
Promenad med Action 20 min
Ridning av Galax 60 min

Sen promenad runt Tisken 45 min + lite ab-roller, tid svårt att säga, brukar ta lite i reklampauser och när jag går förbi den.

Lägg till också promenad till och från jobbet totalt 15 min.

Mer hinner jag inte. Måste hinna fixa mat och duscha oxå ju.

Maten då, jo:
Frukost: 1 naturdiet drink choklad
Lunch: 1 naturdiet bar peanut och choklad
Middag: kommer bli grönsallad med kycklingfile

Rätt nöjd även om Vickan "slår" mig faktiskt!